poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zapowiedź Sagi " Mroczne Dziedzictwo'

Lucy zaczyna trenować, żeby nie dać się ponieść emocją i zapada w stan uśpienia. 
W tym czasie Natsu wraz z przyjaciółmi wyrusza na misje, żeby stać się magiem klasy SS. Mistrz więc pozwala na wyjazd Fairy Tail do nieznanej wyspy- Dranell gdzie ma się odbyć próba na maga klasy SS. Lecz nieoczekiwanie i zarazem oczekiwanie przebudzenie Lucy, daje mistrzowi wiele do myślenia. Nieoczekiwanie pojawia się niebezpieczeństwo ze strony Zła.
Czy Lucy uda się je unieszkodliwić, a zarazem zdobyć zaufanie do magów?
Czy Lucy wszystko wyjawi czy trzeba będzie ją do tego zmusić?
Kto chce śmierci Lu ... ?

3 komentarze:

  1. Proszę o dodanie buttony/baneru/linku Katalogu na tym blogu, w innym przypadku zgłoszenie zostanie usunięte.
    Ramen! :3
    Ps. Zmień czcionkę, bo jest to jedna z najbardziej nieczytelnych do wyboru na blogerze i czytelnicy zwykle omijają takie opowiadania szerokim łukiem.
    Ps. 2 Mam nadzieję, że obrazek może być :) Niestety Fairy Tail nie słynie z mroku i krwi, toteż google nie orientuje się w takowych artach...
    Ps. 3 Wyłącz weryfikację obrazkową do komentarzy, bo jest ona irytująca.
    Ps. 4 Wybacz, że tak się czepiam, ale lata urzędowania na blogach robią swoje XD
    http://katalog-fairy-tail.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy rozdział się pojawi ??.Bo jestem ciekawa !!
    Dajcie mi rozdział ,dajcie mi rozdział !!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie: kto chcę się pozbyć Lu??? Lecę dalej, bo znalazłam skrzydła :P

    OdpowiedzUsuń